(K menu) Leccos

Přání, připomínky, stížnosti

Jak poslat přání, připomínky či stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování služeb

Kdokoli může podat připomínku nebo stížnost na kvalitu a způsob poskytování služeb organizace LECCOS, z. s. Klient je informován o způsobech podání a vyřizování připomínek a stížností při uzavírání Smlouvy o poskytování sociální služby.

Připomínku nebo stížnost může podat klient služby (i nezletilý), rodinný příslušník a další osoby. Pokud je stížnost podána anonymně, je odpověď na tuto stížnost vyvěšena na místě k tomu určeném (webové stránky) po dobu 2 měsíců.

Připomínku nebo stížnost je možné podat písemně na adresu sídla spolku, Nám. Arnošta z Pardubic 31, 282 01 Český Brod
e-mailem na adresu info@leccos.cz telefonicky nebo ústně, a to jakémukoli pracovníkovi LECCOS, z. s., včetně dobrovolníků.


Dále je možné obrátit se na nadřízené pracovníků:

Předsedkyně a manažerka, vedoucí služeb Sanace rodin, SASRD a služeb pro děti a mládež, Programy primární prevence
Jana Kratochvílová
tel.: 733 118 796
e-mail: jana@leccos.cz

Vedoucí služeb NZDM
Jaroslav Nouza
tel.: 602 405 527
e-mail: zvonice@leccos.cz

Vedoucí služeb pro pěstounské rodiny
Dana Zahradníčková
tel.: 604 887 935
e-mail: rodiny@leccos.cz

Kontrolní komise LECCOS, z.s.
e-mail: kontrolnikomise@leccos.cz

Krajský úřad Středočeského kraje
Odbor sociálních věcí, Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Kancelář veřejného ochránce práv
Údolní 39, 602 00 Brno
tel.: 542 542 888,
e-mail: podatelna@ochrance.cz

Ministerstvo práce a sociální věcí České republiky
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
tel.: 221 922 396

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1


POSTUP PŘI ŘEŠENÍ PŘIPOMÍNEK A STÍŽNOSTÍ

  1. Pracovník, kterému byla podána připomínka/stíž­nost, neprodleně informuje klíčového pracovníka klienta, vedoucího programu a předsedkyni. Vedoucí programu ručí za evidenci připomínek a stížnosti.
  2. Předsedkyně schvaluje způsob řešení připomínky/stíž­nosti a určí osobu, která bude za vyřízení odpovídat. Stížnost na předsedkyni/ manažerku organizace je postoupena kontrolní komisi spolku.

Stížnost je vyřízena stejnou formou jakou je podána. Pokud je stížnost podána anonymně, je odpověď na tuto stížnost vyvěšena na místě k tomu určeném po dobu 2 měsíců (nástěnka, webové stránky LECCOS, z.s.) V případě, že připomínka/stížnost obsahuje osobní údaje, nelze zveřejnit odpověď veřejně.

  1. Pokud není stěžovatel s tímto řešením spokojen, je připomínka/stížnost předána vyššímu orgánu.
  2. Připomínka/stížnost se řeší neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od podání.

Připomínky a stížnosti jsou pro pracovníky zdrojem podnětů pro jejich další rozvoj a zvyšování kvality služeb.

Podporují nás

logo-eu1_0 stredocech_0 logompsv-c-sm znak-cb Activa_potreby pro kancelar_2013

„Poskytujeme a rozvíjíme v Českém Brodě a jeho okolí sociální služby a aktivity ve prospěch rodiny, dětí a mládeže.“

Vytváříme programy pro rodiny a pro děti a mládež ve věku od 6 do 20 let. Provozujeme Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Klub Zvonice a Rodinné centrum Kostička. Pořádáme akce, besedy, semináře pro širokou veřejnost, podnikatele i pro neziskovky.

Novinky

Výroční zpráva za rok 2017

Nahlédněte do naší výroční zprávy za rok 2017!

Děti patří do rodin, ne do ústavů

Petice, ke které se připojujeme! Můžete také podepsat!

Vliv neúplné rodiny na vzájemné vztahy – seminář RC

Bezplatný seminář se zkušenou psycholožkou proběhne v úterý 10. 4. od 17 hodin!

Více novinek

Kalendář akcí

Srpen 2018
P Ú S Č P S N
« Kvě   Zář »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031