(K menu) Leccos

Přání, připomínky, stížnosti

Jak poslat přání, připomínky či stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování služeb

Kdokoli může podat připomínku nebo stížnost na kvalitu a způsob poskytování služeb organizace LECCOS, z. s. Klient je informován o způsobech podání a vyřizování připomínek a stížností při uzavírání Smlouvy o poskytování sociální služby.

Připomínku nebo stížnost může podat klient služby (i nezletilý), rodinný příslušník a další osoby. Pokud je stížnost podána anonymně, je odpověď na tuto stížnost vyvěšena na místě k tomu určeném (webové stránky) po dobu 2 měsíců.

Připomínku nebo stížnost je možné podat písemně na adresu sídla spolku, Nám. Arnošta z Pardubic 31, 282 01 Český Brod
e-mailem na adresu info@leccos.cz telefonicky nebo ústně, a to jakémukoli pracovníkovi LECCOS, z. s., včetně dobrovolníků.


Dále je možné obrátit se na nadřízené pracovníků:

Předsedkyně a manažerka, vedoucí služeb Sanace rodin, SASRD a služeb pro děti a mládež, Programy primární prevence
Jana Kratochvílová
tel.: 733 118 796
e-mail: jana@leccos.cz

Vedoucí služeb NZDM
Jaroslav Nouza
tel.: 602 405 527
e-mail: zvonice@leccos.cz

Vedoucí služeb pro pěstounské rodiny
Dana Zahradníčková
tel.: 604 887 935
e-mail: rodiny@leccos.cz

Kontrolní komise LECCOS, z.s.
e-mail: kontrolnikomise@leccos.cz

Krajský úřad Středočeského kraje
Odbor sociálních věcí, Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Kancelář veřejného ochránce práv
Údolní 39, 602 00 Brno
tel.: 542 542 888,
e-mail: podatelna@ochrance.cz

Ministerstvo práce a sociální věcí České republiky
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
tel.: 221 922 396

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1


POSTUP PŘI ŘEŠENÍ PŘIPOMÍNEK A STÍŽNOSTÍ

  1. Pracovník, kterému byla podána připomínka/stíž­nost, neprodleně informuje klíčového pracovníka klienta, vedoucího programu a předsedkyni. Vedoucí programu ručí za evidenci připomínek a stížnosti.
  2. Předsedkyně schvaluje způsob řešení připomínky/stíž­nosti a určí osobu, která bude za vyřízení odpovídat. Stížnost na předsedkyni/ manažerku organizace je postoupena kontrolní komisi spolku.

Stížnost je vyřízena stejnou formou jakou je podána. Pokud je stížnost podána anonymně, je odpověď na tuto stížnost vyvěšena na místě k tomu určeném po dobu 2 měsíců (nástěnka, webové stránky LECCOS, z.s.) V případě, že připomínka/stížnost obsahuje osobní údaje, nelze zveřejnit odpověď veřejně.

  1. Pokud není stěžovatel s tímto řešením spokojen, je připomínka/stížnost předána vyššímu orgánu.
  2. Připomínka/stížnost se řeší neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od podání.

Připomínky a stížnosti jsou pro pracovníky zdrojem podnětů pro jejich další rozvoj a zvyšování kvality služeb.

Podporují nás

logo-eu1_0 stredocech_0 logompsv-c-sm znak-cb Activa_potreby pro kancelar_2013

„Poskytujeme a rozvíjíme v Českém Brodě a jeho okolí sociální služby a aktivity ve prospěch rodiny, dětí a mládeže.“

Vytváříme programy pro rodiny a pro děti a mládež ve věku od 6 do 20 let. Provozujeme Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Klub Zvonice a Rodinné centrum Kostička. Pořádáme akce, besedy, semináře pro širokou veřejnost, podnikatele i pro neziskovky.

Novinky

Adventní průvod světýlek

na první adventní neděli 3. 12.!

BENEFICE pro LECCOS 2017

Srdečně vás zveme v pátek 24. 11. 2017 od 18 hodin do KD Svět.

Svatomartinský bazar

Poděkování!

Více novinek

Kalendář akcí

Listopad 2017
P Ú S Č P S N
« Říj   Pro »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930