Podání stížnosti
Stížnost může být podána na kvalitu fungování služby (provozní,
procedurální), personální obsazení a jeho počínání, metodické otázky,
či materiální vybavení. Dle závažnosti a formy podání stížnosti
řeší buď lektor přímo na místě, nebo vedoucí prevence, případně
ředitel(ka) organizace. Při řešení stížnosti je kladen důraz na
dodržování etického kodexu.Stěžovatelem může být jakákoliv fyzická
i právnická osoba, zde nejčastěji žák(yně), učitel(ka), ředitel(ka),
rodič žáka/kyně.
Vedoucí programů, případně ředitelka organizace má povinnost stížnost
vyřešit do 1 měsíce od data podání, a to v písemné podobě způsobem
možným pro daný případ (předáním na programu, zasláním na uvedenou
adresu, elektronická odpověď..). Osoby, jichž se stížnost týká, se mohou
proti rozhodnutí odvolat, a to do 14 dnů od předání rozhodnutí.
- Ústně – pokud není akutní možnost řešení
(technické podmínky, přesah kompetencí lektora/ky), případně nápravy,
pak je o ní sepsán záznam přejímajícím lektorem a podepsán
stěžovatelem/kou.
- Písemně vhozením do schránky důvěry – pro
žáky(ně)písemně předáním lektorovi/ce, vedoucí(mu) programůpísemně
na adresu kanceláře organizace emailem na adresu orgranizace
Co musí stížnost obsahovat:
Popsaný důvod stížnosti, případně očekávaný výsledek
Kontaktní údaje stěžovatele/ky